15 december 2010

Fönstershopping på nätet


Nej... jag har inte köpt fönster till huset på nätet, utan surfat och upptäckt att Designtorget har en webbshop! Deras butik på Arlanda är ett ställe jag sällan lyckas ta mig förbi utan at handla nåt smått och fyndigt och nu har dom gått och gjort sig lite mera lättillgängliga. De verkar leverera till Finland också, men undrar till hurudana fraktkostnader... nån som redan testat och vet?

Jag scrollade igenom deras utbud och gjorde en liten önskelista, som sig passar i såna här kommersiella jultider ;) Några saker jag fastnade för är t.ex.

Hylla Fack

Klädhängare T-Shirt


Men svart eller vitt?

Hylla City... fast den här gick bara att köpa på plats, inte på webben :/
Disktrasa :D

Och sist men inte minst... Jag förvånade mig själv med att tycka att dom här stolarna (Frankfurt), med sin design från år 1971, kunde ju vara ett häftigt alternativ till det kommande köksbordet. 70-talsretro har hittills inte direkt varit min grej, men det börjar nog genast tilltala, när färsgsättningen är nåt annat än det orangea och mossgröna man minns från alla 70-talsinredda offentliga miljöer. Men återligen samma fråga... svart eller vitt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar