30 november 2010

Det lilla svarta

I brist på nyheter på byggfronten, några ord om inredning. Så här i julfesttider kan det "lilla svarta" vara aktuellt, hos mig märks det i år dessvärre nog mera på inredningssidan i de små detaljerna än i garderoben. ;) När jag tänker efter har de flesta saker jag köpt till hemmet på sistone varit svarta; nya, pösiga textiler till badrummet bland annat. Lite lätt försäljningstyling...

Men jag misstänker att svart blir en färg som i viss mån kommer att dyka upp i inredningen av huset också. En liten anskaffning, som jag bara inte kunde motstå efter att jag fått ett tips om det, är den här passande funkishustavlan från svenska Isa Form.


Hon gör också många andra roliga tryck med kundanpassade moitiv och texter.  Som kompis till funkistavlan var jag bara tvungen beställa ett sånt här litet familjeporträtt, som kom upp på väggen i tamburen idag, då jag fick tag på en passande ram från Sisustus IN. Tycker ni det liknar oss? ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar