30 oktober 2011

Köksmaskiner - check!

Idag blev det ett varv till byggmässan. Kollade in en del inredningsmaterial, kranar, dörrar, lamell- och andra gardiner med mera. Den stora smällen kom dock på Experts avdelning... Fick ett så pass bra erbjudande att jag drog till och köpte maskinerna till köket! Integrerade kyl- och frysskåp, integrerad diskmaskin, induktionshäll och varmluftsugn, alltihop från AEG.

Tror nog de där blir bra, och skönt att ha en anskaffning färdig så man inte behöver fundera på det mera...

6 kommentarer:

  1. grattis till inköpen :) Vi har också AEG och är nöjda so far!

    SvaraRadera
  2. Tack, Det var bra att höra! :)

    SvaraRadera
  3. Vi köpte också hela paketet från Expert på byggmässan i Åbo i februari, även från AEG :) dom leveraras till oss vecka 49.

    SvaraRadera
  4. Jaså jessica, ännu en sak vi har gemensamt i våra hus! :)

    Mässorna tycks vara bra business för dem; hörde just att en annan byggarkollega också köpt sina där i går.

    SvaraRadera
  5. Vad kul! Skönt att ha det beslutet avklarat också. Jag var också och kikade på AEG maskinerna, men jag vet inte om jag råkade få en fåordig försäljare eller vad det var, för jag fick inte riktigt klart för mig vad det var för skillnad på de olika modellerna. Roligt var det att se dem "live" iallafall.

    SvaraRadera
  6. Jo, försäljaren gör nog mycket! För vår del underlättade det beslutsvåndan en hel del att det inte finns speciellt många modeller av integrerade kyl, frys och diskmaskin att välja mellan (om man ska försöka se nåt positivt i det :) ) Ugn och spisplatta fick man sen lite fundera mera på, men där for det nog mest på pris och utseende.

    SvaraRadera